Back office pracovník/ce – podpora obchodu a realizace

Chceš se naučit něco nového, co neumí každý a být v tom profík?

Náplň tvé práce bude spočívat v administrativní podpoře obchodního a realizačního oddělení. Jedná se především o komunikaci se zákazníky, kompletaci a podávání obdržených podkladů a potřebných žádostí. Týká se to i sledování stavu zakázek a jejich správa, až k jejich dokončení. Prostě řečeno, uděláme z tebe administrativního profíka v odvětví energetiky.

Očekáváme týmového hráče, který se nebojí přijmout zodpovědnost. Je potřeba znát a ovládat kancelářský software MS Office a online nástroje v podobném duchu. Řidičský průkaz sk.B je výhodou a vše ostatní tě naučíme a do podrobna ukážeme. Není třeba se bát neznáma, jsme tým a kdykoliv ti rádi poradíme.

Termín nástupu:

Ihned, případně dohodou.

Místo výkonu práce:

Brno – Slatina

Pokud tě tato pozice zaujala, neváhej nám zaslat tvůj životopis níže v kontaktním formuláři.

Kontaktní osoba

Zaujala Vás naše nabídka? Pošlete nám životopis.

Odesláním tohoto formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů